Holder på å renovere og male fasaden. Tenkte da også å bytte ut takavvanningen så den ikke skjemmer det nye, og også bytte til skarprørsbøyer. Håper at nye renner skal passe i de gamle krokene og best sjanse burde det vel være om jeg kjører på samme fabrikat som tidligere.
Kan noen si hva det er for leverandør basert på et bilde av en rennende gavl mon tro? Ikke det beste bildet heller men så sitter de jo ikke så tilgjengelig.
Om ingen ser hva det er, hvor stor risiko løper jeg at tingene ikke passer hvis jeg kjøper Lindabs renner tror dere?
Ja, plukke ned og ta med går jo alltid, men siden jeg skal ha spesielle bøyer er det litt leveringstid, så jeg tenkte å spare jobben en stund. Må i så fall sette tilbake renna i påvente av de nye greiene. Men kanskje kan ta med rennkanten og teste med selvfølgelig!
Da vi gjorde en utvidelse satte vi opp Lindabs kroker. Før vi rakk å kjøpe renner byttet vår byggevarebutikk til Plannjas sortiment. De sa da at jeg ikke kunne kjøpe Plannjas renner og forvente at det skulle passe sammen. Derfor er jeg litt undrende, men det er kanskje ikke så krevende som det hørtes ut?
Jeg har aldri blitt rammet av problemer, men jeg kan ha hatt flaks som en gal også. Så kan det være slik at (visse) moderne kroker er mer merketro enn gamle med en metallløkke man bøyer over.
Ja det er kroker med blekk som bøyes så jeg synes ikke det burde være så følsomt. Forstår om det er verre med kroker der rennen snappes på plass. Nå var det tradisjonelle kroker på tilbygget også men jeg husker ikke om jeg fortalte det til selgeren som frarådet å blande med Plannja.
Jeg prøver å ta med en gavl å teste med, det var enkelt når jeg først kom på det.
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.