Hei!
Holder på å renovere vårt nye rekkehus og trenger noen tips -
Har 2 rom imellom som skilles med et skap. Jeg har snudd skapet for å lage en walk-in closet i det andre rommet.
På bildet skal det bli vårt soverom.
Den veggen trenger å bli fylt og se pen ut for soverommet. Mitt spørsmål er da hvordan dere enklest ville taklet dette?
Min tanke er å sette en MDF-plate eller gipsvegg - sparkle - tapetsere og male. Men hvis vi legger gipsvegg der, vil det bule ut litt.
Har 2 rom imellom som skilles med et skap. Jeg har snudd skapet for å lage en walk-in closet i det andre rommet.
På bildet skal det bli vårt soverom.
Den veggen trenger å bli fylt og se pen ut for soverommet. Mitt spørsmål er da hvordan dere enklest ville taklet dette?
Min tanke er å sette en MDF-plate eller gipsvegg - sparkle - tapetsere og male. Men hvis vi legger gipsvegg der, vil det bule ut litt.
Kryssfinerplate kanskje går?A Aiglebak skrev:Hei!
Har 2 rom imellom som skilles av en del med garderobe. Jeg har snudd garderoben for å lage en walk in closet i det andre rommet.
På bildet skal det bli vårt soverom
Min tanke er å sette en mdf plate eller gipsvegg - sparkle - tapetsere og male. Dog hvis det er slik at vi legger gipsvegg der så vil det bulke ut en del.
Jeg hadde plukket ned gipsen på resten av veggen, slått på stendene så alle havner på samme nivå og satt opp ny gips. Men alt avhenger jo av hvilken ambisjonsnivå man har. Snikvarianten er å gipse over hullet, male/tapetsere i en avvikende kulør og kalle det fondvegg...
Takk for svar🙂useless skrev:
Jeg vil ikke kunne fjerne hele veggen og legge nytte -
Men det går an å skyve frem garderobestammene, tror du jeg burde gjøre det for å få inn gipsplate så det sitter jevnt med veggen?
Klikk her for å svare