Vil for øvrig passe på å takke for raske svar og den hjelpsomme tonen.

(Når man er novise så er man jo litt nervøs for at man stiller uklare spørsmål, dumme spørsmål, ... )
 
  • Liker
tergo og 1 annen
  • Laddar…
P
M MagnusVBK skrev:
Vil for øvrig benytte anledningen til å takke for raske svar og den hjelpsomme tonen.

(Når man er novise så er man jo litt nervøs for å stille utydelige spørsmål, dumme spørsmål, ...)
Lykke til!!
 
  • Liker
MagnusVBK
  • Laddar…
Sveriges triveligste forum 🙌
 
  • Liker
DeeBee65 og 2 andre
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.