Jeg trenger hjelp med en trapp opp til loftsdelen på garasjen. Isolasjon langs yttertak 45 graders helling. Full ståhøyde i sentrum men ikke mye mer.
Fra gulv nede til gulv oppe er det 2700mm. Plass til trappen finnes på bildet.
Bygge selv eller kjøpe?
Rett bratt eller i en L med repos?
Hva er deres tanker og ideer?
Bra å tenke på?