Jeg kan ikke tolke hva som består avvskiljende vegger av, om det er bare betong eller det finnes gipsskiver også.
tegninger er fra 1971 for en flerbolighus.
Jeg kan ikke tolke hva består avskiljende vegger av, om det er bare betong eller det finnes gipsplater også.
tegninger er fra 1971 for en flerbolighus.
[bilde]
Du har ikke den tekniske beskrivelsen?
Der pleier det stå mer detaljert
Hva har dette med lydisolering å gjøre med ditt tidligere spørsmål om det finnes gips på veggene?
Man kan renovere som man vil, forbedre og gjøre om en del uten å gjøre om alt. Men akkurat hva som gjelder utleieboliger og husleieøkninger så er nok ikke dette det beste forumet siden det først og fremst er folk som eier sin bolig som finnes her. Leieboerforeningen vet nok bedre.
Jeg kan ikke tolke hva skilleveggene består av, om det bare er betong eller om det også finnes gipsplater. Tegningene er fra 1971 for et flerbolighus.
[bilde]
Alle vegger med tykkelse 150 er betong. Også de med sirklene i.