Hei! Har en eldre låve/bod eller hva man kan kalle det for å skru litt bil osv i. Veggene er solid bygget og tette, men ikke isolerte i dag. Gulvet er nå jordstampet, men skal bli noe annet etter hvert. Men det "store" problemet jeg har er mellomrommet mellom gulv og vegger, det er en åpning på ca 20 cm som er helt åpen. Dette må selvfølgelig fikses før jeg i det hele tatt kan tenke på øvrig isolering:p

Hvordan skal jeg gjøre dette på beste og helst billigste måte? Kommer ikke til å være der døgnet rundt, vil bare kunne varme opp litt når jeg først er der og at det skal være vindtett. Legger ved et paintbilde, så kanskje noen forstår litt lettere.

29pw3ra.jpg

Dra til nærmeste byggeplass og hør om de har noen formplywood som de ikke skal ha igjen, bare strips opp 30 cm remser og fest fast, de har en god evne til å klare seg mot fukt! Eller kjøp nye, men de er ikke så pene, eller bruk spontede ytterpanelbord liggende, olje nederkanten og mal i samme farge som "låven"

Litt overkurs og merarbeid, lecablokker, grus under og fest dem med märlor i hverandre, det holder med de tynne, pent men litt dyrt!

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.