Har et problem. Har kjøpt en ny taklampe som veier 4 kg som skal opp i stua. Det finnes ingen krok så trenger å sette en ny. Innertaket er treetex tror jeg (kommer tilbake med bilde). Leste i en annen tråd at i langsgående skjøtene skal det være spredt bak, holder de for en taklampe og er det nok med en vanlig skruvkrok eller trenger jeg noe kraftigere feste?
Klikk her for å svare

