Har på huset en veranda i "betong" med en balkong stående på den, den er i dårlig forfatning og der den ene stolpen til balkongen står har platen ovenpå sprukket og sunket noen mm kanskje, må jo selvfølgelig fikse dette på en eller annen måte men vet ikke helt hvordan, en tanke var å skru fast 2 solide bjelker på siden av stolpene, så heve dem med jekk, og deretter støpe en ny betongplate på verandaen, men det føles som veldig mye arbeid, pigge bort gamle platen, på en eller annen måte lage en form som ikke lekker ut all betong...
har dere noen mer praktiske løsninger? legger ved et par bilder på hvordan det ser ut...
 
  • En veranda med overbyggende balkong på et hus. Verandaen har snødekte trappetrinn og metallrekkverk. En bil er parkert ved siden av.
  • Balkongstolpe på snødekket betongveranda, med synlige sprekker og skader ved stolpebasen, del av renoveringsprosjekt.
  • Veranda dekket av snø med synlige betongsprukker nær stolpen, del av diskusjon om renovering av balkongstøtte.
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.