Kom til å slippe bordet og slo et skikkelig hakk i det. Hvordan reparerer man et slikt? Under den hvite malingen ser det ut til å være en slags finer eller notaktig.
 
Karlia
Et bilde kanskje?
 
martin7805 martin7805 skrev:
Rakk å slippe bordet og slo et skikkelig hakk i det. Hvordan reparerer man noe slikt? Under den hvite fargen ser det ut til å være en slags finer eller spont-aktig.
 
martin7805 martin7805 skrev:
Jeg klarte å miste bordet og slo et skikkelig hakk i det. Hvordan reparerer man noe sånt? Under den hvite malingen ser det ut til å være en slags finer eller spontaktig.
 
  • Hvitt, trekantet bord med mindre bord ved siden av, stående på tregulv. Bordet har en liten skade.
  • Uklart bilde av et hjørne på et rundt, hvitt bord mot en trelaminert gulvflate.
Jeg hadde testet kjemisk trestopping for deretter å slipe og male om platen.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.