Jeg har en igjensatt karm i betongveggen som i dag består av en sponplate se figuren. Det som har skjedd er at det har blitt litt sprekker, først og fremst fordi sponplaten er litt løs tror jeg. Den skal jeg selvfølgelig skru fast ordentlig i karmen men hva smører jeg på for at det skal bli så bra som mulig?

sparkel ->Malertape->sparkel (det var slik det var reparert i dagens situasjon...)

det finnes ingen tid til å rive ut karmen helt så det er ikke et alternativ selv om det kanskje ville vært best å typ mure opp ny vegg...

En betongvegg med sprekker og en løs sponplate i karmen, omgitt av malerremse og spartelmasse som har sluppet litt.

Så som det er gjort kommer det alltid til å sprekke. Det beste nå er å sette gips over hele veggen.
Men for å få det brukbart så slip ut og bruk papirremse i stedet for glassfiber og deretter setter du ekte microlit over hele veggen.

Ok mening ja nå ikke vil sette overhets veggen...hva da gjøre?? sparkle vanlig først, deretter papirremse og så sparkle igjen? Litensprekk etter 5 år, hvilket uansett er overmalingsintervallet så det kan jeg leve med

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.