Hallo,
Planen er å renovere kjellerstua ganske snart og jeg vil gjerne fjerne panelen og kanskje pusse veggene, har ingen fuktproblemer i dag og vil selvfølgelig fortsette med det, så spørsmålet er hva man skal tenke på?
Elektrisk og elementrørene tenkte jeg at man kan frese inn så det ser jeg ikke som et problem, men det store spørsmålet er hvordan man best gjør selve veggen kan man bare legge på puss eller er det noen trinn man må tenke ekstra på for å ikke få problemer med fukt,
Planen er å renovere kjellerstua ganske snart og jeg vil gjerne fjerne panelen og kanskje pusse veggene, har ingen fuktproblemer i dag og vil selvfølgelig fortsette med det, så spørsmålet er hva man skal tenke på?
Elektrisk og elementrørene tenkte jeg at man kan frese inn så det ser jeg ikke som et problem, men det store spørsmålet er hvordan man best gjør selve veggen kan man bare legge på puss eller er det noen trinn man må tenke ekstra på for å ikke få problemer med fukt,
Har med diskuteres, antar at det ikke bør innebære noen fuktproblemer å gjøre det, men best burde jo være å ikke ha noe på veggene og likevel ha det pent, derav tenker vi pussete vegger, uten å være videre dyktige på emnet føles det jo som den løsningen som huset har det best av
Nåværende løsning/vegg ser ut til å fungere, så da burde det holde å få ytskiktet til å se bedre ut. Altså, med mindre man har en forkjærlighet for solbleket furupanel.
Don’t fix what ain’t broken...
Don’t fix what ain’t broken...
Klikk her for å svare