Hei!

Huset er bygd på 30-tallet og siden har man boret "i stykker" i taket for å trekke rør etc.

Nå vil jeg jevne ut taket og male det hvitt. Hva skal jeg bruke av materialer for å fylle disse kraterne som er relativt dype?

Takknemlig for hjelp :)
 
  • Tak med store hull og synlige rør, typisk takproblemer fra et 30-tallshus som trenger utjevning og maling.
Velkommen til forumet.
Gipsputz er bra til det der.
 
mexitegel mexitegel skrev:
Velkommen til forumet.
Gipsputs er bra til det der.
Takk skal du ha.

Lag på lag, eller kan jeg trykke alt på en gang?
 
Du kan legge på tykt, men siden det er i taket er det en risiko for at egenvekten får det til å henge ned. Det er enklere å legge flere lag enn å slipe.

Fukt betongen før, så fester gipspussen bedre.

Lykke til.
 
  • Liker
JonnyHedman
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.