Vi regnet litt på det og kom frem til at vi nok kommer veldig nær hvis vi fjerner en til av originalbordene og så legger to rader til av den råsponten. Dog er vi forvirret over hvordan vi skal løse ujevnheten av åpningen.Mats-S skrev:
Mats-S
Bygningsveteran
· Sollentuna
· 3 609 innlegg
Mats-S
Bygningsveteran
- Sollentuna
- 3.609 innlegg
Om gips så ville jeg løsne den øverste planken og dra den opp så høyt som mulig. Sprekker vil ikke påvirke nevneverdig når du så setter gips.O Oscar-Daniel skrev:
Skjøten mot taket løser seg med litt skråkappet gips og noen typer lim i skjøten, for eksempel ms polymer. Vanlig akryl eller sparkel vil trolig sprekke. Kanskje papirremse og sparkel duger, noen andre som har peiling?
Har sett hybridfug (ms polymer er vel et eksempel på en slik) anbefales tidligere i forumetAXS skrev:
Om gips så ville jeg løsne den øverste planken og dra den opp så høyt som mulig. Sprekken vil ikke påvirke nevneverdig når du deretter setter gips.
Skjøten mot taket løser seg med litt skråskåret gips og en type lim i skjøten, som ms polymer. Vanlig akryl eller sparkel vil trolig sprekke. Kanskje papirremse og sparkel duger, noen andre som har peiling?
Klikk her for å svare

