Har nettopp revet opp en vegg i kjelleren der vi har kjent mugg lukt. Innerst i hjørnet var det råtne tregel. Det var udreneret der, så det var ikke rart at det var et problem.
Nå er det nydrenert og isolert på utsiden.

Finnes det noen alternativer til å pusse veggene, typ noen sementplate eller lignende?
Rivet kjellerhjørne med synlige murvegger, råtnet tre og plastdeksel. Verktøy og rør på gulvet.

Hva skal du bruke kjelleren til? Hvis det nå er drenert og isolert, kan du jo sette aluminiumprofiler, og deretter sette vanlig vegg med osb og gips.
Ellers er jeg dessverre dårlig på utvalg av plater som du etterspør. Men noe enklere alternativ antar jeg at det finnes. Dog kan prisen være veldig høy. Men sjekk med en byggevarehandel, og se hva de tilbyr.

Det er et soverom

Hvordan fungerer det med lettbetong når man har isolert på utsiden under bakken? Jeg har ikke isolert over bakken på utsiden.

Dere som er flinke til å pusse, må jeg fjerne all gammel flislim eller pusser jeg over den?
Blir det nødvendig med nett?

• Veggen med ujevn overflate av gammelt kakelfix og betongrester i et renoveringsprosjekt.
  • En nærbilde av en vegg med ujevn overflate og rester av gammel flislim.
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.