Har nettopp revet opp en vegg i kjelleren der vi har kjent mugg lukt. Innerst i hjørnet var det råtne tregel. Det var udreneret der, så det var ikke rart at det var et problem.
Nå er det nydrenert og isolert på utsiden.
Finnes det noen alternativer til å pusse veggene, typ noen sementplate eller lignende?
Hva skal du bruke kjelleren til? Hvis det nå er drenert og isolert, kan du jo sette aluminiumprofiler, og deretter sette vanlig vegg med osb og gips.
Ellers er jeg dessverre dårlig på utvalg av plater som du etterspør. Men noe enklere alternativ antar jeg at det finnes. Dog kan prisen være veldig høy. Men sjekk med en byggevarehandel, og se hva de tilbyr.