Vi skal isolere garasjen og trenger å lage reisverk mellom termomuren og taket. Noen som har tips på hvordan vi skal gjøre det?
Garasje fullt av sykler, dekk, verktøy og annet utstyr. Termomur og takstoler synlige. Ulike bokser og poser er stablet rundt.

Beklager litt dårlig bilde... Pokker så mye greier man får inn i en garasje😂

Sist redigert:
Legg en "syll" på termomuren og skru en regel i takstolene, regel deretter mellom.

• Liker
TorOdd
  • Laddar…
Du kan likevel legge en regel til over taket om du skal skru plater, så da kan du se om det passer med 60cc og legge regel direkte for dem også...

anders07 skrev:
Du må likevel legge en lekt oppå taket hvis du skal skru plater, så da kan du se om det passer med 60cc og legg lekt direkte for dem også...
Hm, nå forstår jeg ikke hva du mener 😳

T
TorOdd skrev:
Hm, nå forstår jeg ikke hvordan du mener 😳
Jeg gjetter at han mener at dere kan trenge tettere avstand mellom takbjelker hvis dere skal skru opp plater som innertak, og at dere samtidig som dere fikser veggene legger inn bjelker mellom hver takstol.

Selv hadde jeg nok løst det med en spredt panel, kanskje 28x70 c/c400, tvers over takstolene og skrudd undertak i det.

• Liker
larsbj
  • Laddar…
Hva tror dere om å sette en regel tvers over takstolene og en "syll" på termomuren og så regulere 60 cc mellom disse?

• Liker
larsbj
  • Laddar…
T
TorOdd skrev:
Hva tror dere om å sette en regel tvers over takstolene og en "syll" på termomuren og så gjøre regelverk 60 cc mellom disse?
Ehh... Som det første svaret du fikk... For snart to uker siden...?

Jo, det blir vel bra...

Selv om jeg ikke forsto at det var slik hen mente, da hadde jeg jo ikke spurt igjen... :x

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.