Skal legge 5 cm gårdsgrus på en uteplass. Lurer nå på hvordan vi skal gjøre med forarbeidet. Det ligger allerede 15 cm pakket pukk. Hadde tenkt å legge et mellomlag med 5 cm makadam for drenering, før jeg legger på gårdsgrusen. Nå har byggherren lagt en markduk mellom pukken og makadamet. Føles unødvendig, eller er det bra? Blir det ikke mer stabilt om makadamet legges direkte på pukken? Spørsmål 2, skal makadamet pakkes med markvibrator?
Takk for svar!
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.