Som dypest 4cm. Tenker mest på hva som blir mest stabilt før jeg skal sparkle hjørner med papirrems. Kjedelig om det sprekker.Jonatan79 skrev:
Ser fra tidligere arbeid at det er en form for hvit masse fylt i sprekken, men den har tørket og falt bare ut når vi tok ned tidligere tapeter.
Jeg har med god suksess fylt slike brede sprekker med fugeskum. Forutsetningen er at platene sitter tett slik at ikke skummet finner veien inn noe sted og presser ut platen.
Skummet sveller selvfølgelig godt ut, så sørg for å maskere ordentlig slik at det ikke setter seg fast på utsiden eller på gulvet for den delen. Deretter er det bare å skjære rent når det har tørket ordentlig.
Skummet sveller selvfølgelig godt ut, så sørg for å maskere ordentlig slik at det ikke setter seg fast på utsiden eller på gulvet for den delen. Deretter er det bare å skjære rent når det har tørket ordentlig.
Jeg har kjørt lignende med fugemasse kjøpt på byggmax, det er litt sløseri med fugemasse kanskje, har dog fungert veldig bra. Så list og sparkle og malt. Har overlevd siden sensommeren til nå. Ikke en eneste sprekk ennå 
Klikk her for å svare