Har kjøpt en leilighet der forrige eier har begynt å rive en vegg. Det er en ikke-bærende teglvegg, og eieren hadde begynt å pigge ned pussen med tanken om å rive veggen, men stoppet midtveis. Flere kvadratmeter av puss er fjernet, deler av tegl er avdekket.

Går det an å pusse opp igjen for å gjenopprette, eller tror dere at jeg må rive veggen og bygge opp på nytt? Skulle helst gjøre det selv for å spare litt penger. Har dere noen tips?

Det er ingen problem å pusse opp veggen igjen, og du klarer det selv:-)
Se på Youtube så finnes det mange videoer som viser hvordan man gjør det.
Det kreves ingen hjernekirurg for det, men du må gjøre feil noen ganger før du får inn snitsen og du blir fornøyd.
Husk at perfekt kanskje ikke alltid er det beste. Bra nok for deg der du selv har gjort det er det mest tilfredsstillende.

Go for IT !!!

J Jan_G skrev:
Det er ikke noe problem å pusse opp veggen igjen, og du klarer det selv:)
Sjekk ut Youtube så finnes det mange filmer som viser hvordan man gjør det.
Det kreves ingen hjernekirurg for det, men du må gjøre feil noen ganger før du får teken og du blir fornøyd.
Tenk på at perfekt kanskje ikke alltid er det beste. Bra nok for deg der du selv har gjort det er det mest tilfredsstillende.

Go for IT !!!
Wow, takk for raskt svar!! ☺️ Jeg har aldri pusset en vegg, men smører kaker på løpende bånd, så tenker at jeg kanskje har litt nytte av det 😅 ja da blir det nok Youtube hele helgen nå da! 👌

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.