Har nylig flyttet til nytt hus med herlige entrétrapper. Men de ble veldig glatte når det frøs på, så jeg saltet... Ajajaj, visste ikke at man skal unngå salt på slike underlag.
Nå ber jeg om litt gode råd og tips på hvordan man skal gå frem for å reparere skader. Hvilken type mørtel skal brukes? Trenger man å armere?

• Steintrapper med skader på trinnene etter saltskader, viser misfarging og avskallinger på overflaten.
  • Trappetrinn med skader på overflaten etter saltskader. Synlig slitasje på betongen, behov for reparasjon og råd om rett bruk av materialer.
  • Wow
cpalm
  • Laddar…
P
U ulfgulf skrev:
Har nylig flyttet til nytt hus med herlige entrétrapper. Men de ble veldig glatte, når det frøs på, så jeg saltet… Ajajaj, visste ikke at man skal unngå salt på slike underlag.
Nå ber jeg om noen gode råd og tips på hvordan man skal gå fram for å reparere skadene. Hvilken type mørtel skal brukes? Trenger man å armere?
Det er vanskelig med reparasjoner på betongstein utseendemessig..
Steiner lik dine pleier ikke være armert..
Men er det ikke for dype skader så kan man bruke sementmørtel-A til reparasjoner, er det dypere så må man sette opp en planke som form og støpe med finbetong..
Rengjør nøye først bare😊

• Liker
ulfgulf
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.