Har kjøpt Kährs T-list for å ha i overgangen mellom parkett/fliser.
Nå er spørsmålet hvordan jeg skal feste den? Skal man legge en silikonstreng på flisene og trykke T-listen fast på den slik at parketten kan bevege seg inn og ut under T-listen?
Fester silikon så bra?
Flisene er ca 2 mm lavere enn parketten; kan silikonen jevne ut den høydeforskjellen uten problem?