Har kjøpt Kährs T-list for å ha i overgangen mellom parkett/fliser.
Nå er spørsmålet hvordan jeg skal feste den? Skal man legge en silikonstreng på flisene og trykke T-listen fast på den slik at parketten kan bevege seg inn og ut under T-listen?

Fester silikon så bra?

Flisene er ca 2 mm lavere enn parketten; kan silikonen jevne ut den høydeforskjellen uten problem?
 
Akkurat så gjorde jeg. Fungerer kjempebra. 2 mm er ingen problem, jeg hadde nok kanskje noen mm mer. :)
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.