Det er imidlertid ingen stendere der forborede hull finnes i kommoden. Så jeg lurer på hvordan jeg fester denne på best mulig måte så jeg vet at det holder 😁
Det er en type platemateriale (grå vegg) og deretter er det Huntonit veggpanel (11mm) utenpå.
Jeg har lokalisert stendere bak platene med magnet og spiker, og disse ser ut til å ha en cc omkring 400-450mm (hus bygget -72).
Så hvordan fester jeg denne så den sitter ordentlig. Holder det hvis man setter 2 treskruer midt på (ved stender), så en støtteplate under, eller finnes det annen måte å slippe støtteplaten på?
Men da bør du vel vite hva veggen er bygd opp av? Er det ingen form for osb/plywood bak gipsen som det bør ifølge sikkert vann i dag? Ellers skal det være forsterket der vasken monteres om man velger bort platen.
Men da bør du vel vite hva veggen er bygget opp av? Sitter det ingen form for OSB/treplate bak gipsen som det bør ifølge sikkert vann i dag? Ellers skal det være forsterket der vaskeservant monteres om man velger bort platen.
Har ingen aning. Det var en type myk tapet på veggen før vi rev den bort. Så har aldri vært i/gjennom platene for å se hvordan det er bygget opp.
Dette er ikke våtrom slik det regnes i dag, da den bare har en vask og en toalett. Matta ligger på gulvet, men veggene har Huntonit samt malt.