Jeg skal sømbeslå i den gamle garasjen for å få på litt isolasjon og kunne henge opp ting på veggene lettere. Siden gulvet er veldig ujevnt og på noen steder har en ganske bratt helling fra veien, vet jeg ikke hvordan jeg skal feste en svill å spikre stendere i. Har noen noen gode tips?