Jeg skal sømbeslå i den gamle garasjen for å få på litt isolasjon og kunne henge opp ting på veggene lettere. Siden gulvet er veldig ujevnt og på noen steder har en ganske bratt helling fra veien, vet jeg ikke hvordan jeg skal feste en svill å spikre stendere i. Har noen noen gode tips?
 
  • Ujevnt betonggulv i gammelt garasje med betongblokkmur bak. Hvit bøyd rørdel og utstyr på gulvet.
Syll av stålstender som klippes så den kan følge gulvet
 
jeg hadde brukt stålstendere til hele oppreglingen så kryssfiner- gips!
 
Det får nok bli plåtskena i bunnen og så trelekter på grunn av prisen.
 
Jeg hadde nok laget en form og støpt opp til en jevn overflate/hylle for å feste/legge bunnsvillen i/på.

Også lagt i et par armeringsjern.

/ATW
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.