Jeg har regler i taket, men der gipset fra taket skal møte gipset fra veggen har jeg jo ingenting å feste takgipset i, så de vil jo bare møte veggipset og henge fritt.
Hva gjør jeg tro?
Gipsplater i taket som møtes med vegg, uten støtte for takgipset der det møter vegggipset, med synlig isolasjon bak. En hånd som holder opp en gipsplate ved taket, mot en bakgrunn av isolasjonsmateriale og synlige kabler. Gipsplater i hjørne, med skruer i kanten, mot ullisolasjon og trelist. Gips fra tak møter vegggips og henger delvis fritt.

Sal på en regel.

Hva betyr det?

Du skal ikke ha gles?

KalleKe
Enklest ville vel vært å skru takgipsen først og så feste gipsen på veggen tett inntil denne så man slipper mye sparkel mellom platene.

Da hadde det vært enkelt å tilpasse en regel mot den andre regelen på veggen/taket.

Akkurat som du skriver, så har du ingenting å skru takgipsen i. Hvis du skruer en spikerfeste i veggspikeren (sadler på), så kan du deretter skru taket i den spikerfesten.

Ja fasen, bra, fortsetter så!

Men mener dere at jeg setter en 45x45 regel på eksisterende regel og deretter fester takgipsen under den tilkommende regelen?

KalleKe
Type så

Aha

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.