Har byttet for i baderommet og bak det gamle foret sitter det slike avklipte små spiker (dykkert?) noen steder, se bilde! Gjetter at det er spiker som er slått inn med spikerpistol.

Hvordan får jeg best bort dem? Har forsøkt å hamre dem inn med et slikt verktøy som man bruker "siste biten" når man slår inn dykkert, uten noe særlig resultat. Har også testet å dra dem ut, men de sitter som fjell.

/Grisen

• Lite spiker som stikker ut fra en hvit dørkarm i et baderom, med fliser i bakgrunnen.
Tror de mange ganger er de bestrøket med lim. Derfor at de sitter som fjellet. Resultatet pleier å bli som du beskriver. Litt vanskelig å slå inn rett og vanskelig å få tak i. vet ikke om en "Atle spikuttrekker" fra Hultafors kunne funke? Har aldri prøvd.
En rød spikutdrager fra Hultafors, designet for å fjerne spikre fra materialer der de sitter fast.

• Liker
Thomas59 og 1 annen
  • Laddar…
S skogstomten skrev:
Tror de mange ganger er de belagt med lim. Derfor sitter de som fjell. Resultatet pleier å bli som du beskriver. Litt vanskelige å slå inn rett og vanskelige å få tak i. Vet ikke om en "Atle spikuttrekker" fra Hultafors kunne funke? Har aldri prøvd.
[bilde]
Satt akkurat og så på en sånn spikuttrekker. Nåvel, får prøve en sånn, ellers borer jeg i stykker spikeren :crysmile:

S skogstomten skrev:
Tror de mange ganger er de bestrøket med lim. Derav at de sitter som berget. Resultatet pleier å bli som du beskriver. Litt vanskelige å slå inn rett og vanskelige å få grep om. vet ikke om en "Atle spikutdrager" fra Hultafors ville kunne funke? Har aldri prøvd.
[bilde]
du kommer jo garantert få ut den med en Atle. dog risikerer man jo å ødelegge kledningen rundt om for å få "grep" rundt den.

• Liker
Disneygrisen
  • Laddar…
R Robin Wahlman skrev:
du kommer ju garanterat få ut den med en Atle. dock riskerar man ju att förstöra fodret runt om för att få "grepp" runt den.
Ja, jeg får nok ta og kjøpe en sånn der Atle høres det ut som :D At det blir merker får jeg nok regne med. Karmen skal uansett males så jeg får vel sparkle om det blir merker :)

• Liker
Appendix
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.