Hei!
Huset jeg har kjøpt har en ovn i ganske umoderne stil. Jeg skulle gjerne hatt en rett front som på bildet med den minst sotete ovnen. Er det noen som har bygget om fronten på sin ovn?
Min forhåpning er at man kan rive mexiteglet og stommen og deretter bare bygge opp en ny slik man vil ha den. Eller?
 
  • Gammeldags peis med murstein, blomster i vase og en dekorativ maske på mantel. Veggen til venstre har verktøy og høyre side har en ramme.
  • Peis med moderne, ren hvit front og åpne hyller ved siden av, fylt med bøker og dekor. Kul koselig teppe og liten rund bord i romslig stue.
Den var jo utrolig lekker! Ville ikke røre den. Så fin!
 
En 70-tallskomfyr i et 50-tallshus. I don’t think so ;)
 
BirgitS
Er du sikker på at den er fra 70-tallet?
Jeg synes det ser ut som en peis fra 50-tallet med vanlig murstein som man har malt over og satt en innsats i. Den er veldig lik en peis fra tidlig 60-tall som jeg kjente til (bortsett fra at den ikke var malt).
 
Helt sikker. Huset ble bygget ut på 70-tallet og ovnen er i tilbygget.
 
En mellomvei kanskje er å pusse alt sammen bare så det blir glatt overflate ?
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.