Har funnet et skikkelig kult bord...

Nå er bare spørsmålet hvordan man bygger dette? Bøye plywood har man gjort tidligere, men dette føles litt mer avansert
Noen som har noen gode forslag?
/AB
Mer info og bilder på lenkene nedenfor:
http://www.designpublic.com/shop/david-brunicardi/3483
http://www.inhabitat.com/entry_455.php
Nå er bare spørsmålet hvordan man bygger dette? Bøye plywood har man gjort tidligere, men dette føles litt mer avansert
Noen som har noen gode forslag?
/AB
Mer info og bilder på lenkene nedenfor:
http://www.designpublic.com/shop/david-brunicardi/3483
http://www.inhabitat.com/entry_455.php
Hmmm...det finnes jo finer som ser ut som endetre på kryssfiner......bøybar mdf og masse av sånn finer, men hvordan får man inn kurven i finerpressen?
Lustig. Jeg syntes det var det styggeste bordet jeg har sett. Dessuten upraktisk. Hvordan gjør man rent i nedbøyingen?
Det er et designbord så det har fått koste hvor mye som helst, sannsynligvis.
Se på siden. Det er ikke bøyd, men utsaget. Ådringen er nemlig helt rett.
Man har saget ut formen fra treplater. Sannsynligvis limt sammen hvis man ikke har tatt virket fra redwood vil si ;D Så har man limt sammen alle disse hundretalls biter og fått dette resultatet.
/CC
Det er et designbord så det har fått koste hvor mye som helst, sannsynligvis.
Se på siden. Det er ikke bøyd, men utsaget. Ådringen er nemlig helt rett.
Man har saget ut formen fra treplater. Sannsynligvis limt sammen hvis man ikke har tatt virket fra redwood vil si ;D Så har man limt sammen alle disse hundretalls biter og fått dette resultatet.
/CC
Klikk her for å svare