S sepani #1 Medlem · skåne · 2 689 innlegg 2 mai 2025 kl 18:05 sepani Medlem skåne 2.689 innlegg 2 mai 2025 kl 18:05 #1 Vi har plasttak på uteplassen og jeg så nå at det har gått hull i det…. #plasttak
useless #2 Lök. · Gävleborg · 43 727 innlegg 2 mai 2025 kl 18:10 useless Lök. Gävleborg 43.727 innlegg 2 mai 2025 kl 18:10 #2 Noen har brent og det har landet glør på taket?