Har fjernet et avløpsrør fra pantry i et gjesterom. Spørsmålet er hvordan jeg på en smidig måte (tilstrekkelig fikset med minst mulig innsats?) løser dette?

Et hull i veggen etter fjerning av et avløpsrør, med revet tapet og pappbiter på gulvet.

Sist redigert:
R
Ta enden på avløpet og lag en mal i gips, bruk fogskum for å lime den fast. Sparkle og mal... klart

Ribons skrev:
Ta enden på avløpet og lag en mal i gips, Anv fogskum for å Lime den fast. Sparkle og mal... klart
Takk for tipset!

Hadde nok satt inn en lekt som går bak slik at man har noe å skru i med.

• Liker
tommib
  • Laddar…
tommib
Du har jo et hakk i listen også. Har du mulighet til å kjøpe like lister? I så fall, sag bort den skadede biten og erstatt med ny list. Om ikke, sett inn en liten trebåt som du skjærer til som er litt mindre enn hullet. Sparkle deretter i resten med snekkersparkel eller plastic padding.

Når det gjelder hullet i gipsen, ville jeg definitivt ikke ha brukt byggskum, du har ingen anelse om hvor det tar veien. Standardmetoden er en liten bit list, typ 22x43 eller lignende og skru på begge sider av hullet. Skru deretter fast lappebiten med en eller to skruer og sparkle/male.

• Liker
jonko
  • Laddar…
Fikk rådet av Bauhaus å bruke noen slags renoveringsplaster og sparkle/male over og så bytte list.

Casco husfix rapid er bra greier, jeg fylte et hull for ikke så lenge siden da kjørte jeg fugeskum bak og husfixen oppå.

En 20-cm smyglist som du limer fast med montasjelim eller monteringslim på innsiden. Ta en hullsag og sag ut en rund bit fra en gipsplate som du limer fast med montasjelim eller monteringslim på listen i hullet. Sparkle, slip, mal. Og ny gulvlist

Gjenstår sliping, maling og ny list

Veggen med gipsplasting som trenger sliping og maling.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.