Jaha, du tenker så... Jo, man vil jo ikke betale skatt på allerede beskattede penger såklart. Kanskje burde kikke opp det der litt mer først.
Blocket osv hadde jo vært et alternativ men ikke sitter entreprenører og installatører og leter sin infästning der tenker jeg?

Unikt namn Unikt namn skrev:
Kan ikke levere tilbake hos Ahlsell?
Jeg har vært i kontakt med Ahlsell som ikke kan ifølge deres bla bla kjøpe tilbake siden virksomheten ikke er aktuell, aktiv lenger.

Jeg gjorde feilen og skulle for en tid tilbake ha solgt det tilbake før likv... Man lærer så lenge man lever.

C
S skruvkakaa skrev:
Blocket osv hadde jo vært et alternativ, men ikke sitter entreprenører og installatører og leter sin innfesting der tenker jeg?
Nei, det er neppe riktig markedsplass for sånt.

Men jeg merker meg at den typen av annonsemarked gjør det mulig å annonsere ut en gjenstand selv om du i virkeligheten har f.eks 100 eksemplarer å selge, uten at omfanget på virksomheten er synlig utad.

C cpalm skrev:
Nei, det er knapt rett markedsplass for sånt.

Men noterer at den typen av annonsemarked gjør det mulig å annonsere ut en ting selv om du faktisk har f.eks 100 stk. eksemplarer å selge, uten at omfanget på virksomheten er synlig utad.
Ja du mente så.

Bilde 1 : SS6191 - Rustfritt 6,3x19mm med gummi/tett edpm. Selvborende
- 3000 stk i en boks

Bilde 2 : TS1000 - Rustfritt 6x30mm, Selvborende
- 3000 stk i en boks

Innkjøpet hos Ahlsells ble ~ 7800+m & 9000+m

Jeg tenker at målet er å få tilbake ~ 1500:- / boks, er det en mulighet tror dere eller en umulighet i annenhånd?

Målet ville jo såklart være å henvende seg til interesserte blikkenslagere, taktekkere, solcellemontør som skulle for "symbolsk" sum kjøpe opp en større del, men med tanke på markedet og annet går vel ikke skruen unna & tar like mye plass for dem som for meg tenker jeg 🤣

• En plastpose med 500 stk. rustfrie selvborende skruer med gummipakning, plassert på et trebord.
  • Plastpose med 100 rustfrie TS1000 skruer, 6x30mm, på en overflate.
S skruvkakaa skrev:
Hei!
Jeg sitter på et større parti festeelementer som er blitt til overs etter en satsing innen solcellemontasje som dessverre ikke ble som planlagt.

Det handler om kvalitetsprodukter fra Weland, alt er helt nytt og ubrukte, og har blitt oppbevart tørt.
Det jeg har er blant annet:
SS6191 – selvborende skrue 6,3x19 mm med tetningsbrikke (brukes ved montering av solpaneler i metall/tak)
SS1025 – stokkskrue (for innfesting i tre + montering av skinnesystem til solceller)
BU1200 – bolt M10x20 mm (for montering av fester og skinner)
TS1000 – skrue 6x30 mm
Utover dette finnes det også en del andre festeelementer, brikker m.m.
Det dreier seg om større mengder (bulk), så det er kanskje mest interessant for:
bedrifter
montører
forhandlere
eller noen som jobber med solceller / bygg

Jeg funderer nå på hvor det er smartest å selge dette –
👉 selge i parti til bedrifter?
👉 auksjon?
👉 eller finnes det noen aktør som kjøper opp slikt?
Tar imot alle tips med takk 🙏
Jo, men enten auksjoner som de fleste nevner eller hør med byggoverskudd.no om de vil kjøpe inn.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.