Trodde alla kjørte med duk i dag. Vindpapp av papp hører vel til forrige århundre.
Jeg kjører med papp, har det fungert i 50 år før, så fungerer det sikkert i 50 år til resonerade jeg. At pappen var mye billigere gjorde meg ingenting heller.
Men som svar til TS så tåler pappen regn uten problem.
Kjørte også papp sist, gamle beprøvde metoder er noe jeg setter pris på, og ja, duken tåler regn, bare sørg for at den sitter ordentlig så ikke vinden tar tak i den.
Jeg bruker papp, det har fungert i 50 år før, så det fungerer sikkert i 50 år til, resonnerte jeg. At pappen var mye billigere gjorde meg heller ingenting.
Men som svar til TS, så tåler pappen regn uten problem.
Klart at det fungerer, men det fungerer ikke like bra.
For det første er den mer følsom for regn, kanskje ikke noe problem når den først sitter bak panelet, men frem til da. Så er den veldig mye smalere, så man må skjøte mye mer, man får altså potensielt mer luftlekkasje. Dessuten, siden den er smalere, tar det betydelig lengre tid å sette den opp. Nei, jeg foretrekker den moderne plastfolien alle ganger.
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.