Jeg bygger et hus med 35 graders takvinkel og det er 6 meter til mønet. Takutspringet er 30 centimeter + takrennen.
Nå til min fundering: hvor havner (hvor langt ut) snøen? Jeg vil plassere gangen frem til inngangen, uten at snøen havner der! Naturligvis har jeg snøfangersystem over selve inngangen!
Noen her som har peiling på det!
Nå til min fundering: hvor havner (hvor langt ut) snøen? Jeg vil plassere gangen frem til inngangen, uten at snøen havner der! Naturligvis har jeg snøfangersystem over selve inngangen!
Noen her som har peiling på det!
Haha ja snøen havner overalt
Jeg tolker spørsmålet ditt som at du vil ha gangveien parallelt med huset frem til inngangen og vil vite hvor langt fra fasaden gangveien skal være for å unngå snøen som kommer fra taket!?
Med mine nordlandske mål vil jeg si minst to meter mellom tommelen og pekefingeren så har man litt rom å måke på.
Jeg tolker spørsmålet ditt som at du vil ha gangveien parallelt med huset frem til inngangen og vil vite hvor langt fra fasaden gangveien skal være for å unngå snøen som kommer fra taket!?
Med mine nordlandske mål vil jeg si minst to meter mellom tommelen og pekefingeren så har man litt rom å måke på.
Klikk her for å svare
Lignende tråder
-
Grohe Compact duschblandare kärvar
Vatten & Avlopp -
Varför enbart varmvatten i duschblandare?
Badrum -
Varför känns det som ström i min blandare?
Badrum -
Nytt rör i rör samt duschblandare. Endast ljummet vatten på varmaste?
Vatten & Avlopp -
Byta tvättställ och blandare ingen avstängning för varmvatten.
Badrum