Hvilket skruene, eller spammamdet?

Om det er skruene som er sykt dyre så forklarer det kanskje hvorfor de må finne på låtsaskunder.

Lolle skrev:
[lenke]

Bra pris på Essbox som er en smidig veske å oppbevare og bære med seg skruer. Bra skruer som knapt trenger forboring og holder høy kvalitet. Akkurat nå fraktfritt dessuten
Dog er jo vesken (ironisk nok) 100 kr billigere på Bauhaus... og også de skruene jeg har kjøpt er billigere på Bauhaus enn prisene på verktygslådan.se...

anders07 skrev:
Men vesken er (ironisk nok) 100 kr billigere på Bauhaus... og også skruene jeg har kjøpt er billigere på Bauhaus enn prisene på verktygslådan.se...
Men det skrev Lolle for 2 år siden og da fantes det kanskje et tilbud som det har vært på mange steder....;)

hempularen skrev:
Hvilke skruene, eller spammingen?

Om det er skruene som er sykt dyre så forklarer det kanskje hvorfor de må finne på falske kunder.
Skruen. Hva spammingen koster vet jeg ikke.

oceanis skrev:
Men det skrev Lolle for 2 år siden og da fantes det kanskje et tilbud som det har vært på mange steder....;)
Ha, ha, ja, der ser man... men nå fikk jo Bauhaus litt reklame istedenfor... (Det burde finnes en advarsel for en "gammel" tråd som gjør en oppmerksom på at den ikke er aktuell kan man synes...)

Beklager, det var jo reklameløftet som gjorde tråden aktiv igjen. Normalt så pleier vi jo å slette reklameinnlegg.

Men det begynner å bli så irriterende med reklamefirmaer som mot betaling spammer forum.

Så jeg ville statuere et eksempel og ordne litt badwill til luringfirmaet.

hempularen skrev:
Sorry, det var jo reklameløftet som gjorde tråden aktiv igjen. Normalt så pleier vi jo å slette reklameinnlegg.

Men det begynner å bli så irriterende med reklamefirmaer som mot betaling spammer forum.

Så jeg ville statuere eksempel og ordne litt badwill til skojarfirman.
Det er MYE bedre!
Skitföretag som driver med slikt skal ikke slippe unna. Folk må få se hva det er for skojere!

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.