Er det noen som har tips på noen bra (nett)butikk som har skikkelig skruvsortiment?

Jeg pleier å handle skruer på Bauhaus, men det føles litt tullete å dra på en totimers tur (tur og retur) for å kjøpe en boks skruer. Dessuten så føles ikke deres sortiment like bra som det kan være, jeg savner veldig ofte både korte skruer og lange smale skruer.

Bor du i Stockholm så finnes det Sifvert Skruv. http://www.sifvert-skruv.se/sv/
Veldig bra å ha å gjøre med. De har riktignok ingen nettbutikk men en irl-butikk ved Lindhagensplan.

• Liker
Hasols_1789
  • Laddar…
  • Liker
Stefan N
  • Laddar…
Jeg pleier å gå til Clas Ohlson om jeg trenger uvanlige skruer. De har ganske stort utvalg.

Biltema er min skrue leverandør, de har et bra utvalg og gode priser. Pleier å kjøpe litt forskjellige størrelser hver gang jeg er der, så utvalget begynner å bli komplett :thumbup:

//Jante

HandySmurf skrev:
Bor du i Stockholm så finnes det Sifvert Skruv. [lenke]
Veldig bra å ha å gjøre med. De har dog ingen nettbutikk men en irl-butikk ved Lindhagensplan.
Jeg har ikke i det hele tatt noen god erfaring med Sifvert. Dyre, sure og selger bare hele pakker ved mer uvanlig skruer. Jeg kjøper de skruene jeg trenger for mekaniske prosjekter fra en tysk webshop som har "alt" og rimelige minste-antall.

ZipLock hva heter det tyske firmaet da?

Swedol og Hornbach har skruer i løsvekt så man kan kjøpe en av hver sort om man vil.

Den dystre sannheten er at skruer (jeg sikter nå på maskinskruer) i litt mer uvanlige dimensjoner, finnes ikke å kjøpe i Norge !!!!! Definitivt ikke i butikk, og knapt nok via nettet heller.
Gå til tyske e-bay, der finnes det fortsatt velassorterte selgere.
Selv har jeg kjøpt noe så uvanlig og underlig som fingjengede M12 mutre via denne firmaet:

http://myworld.ebay.com/derschraubenspezialist/&_trksid=p3984.m1439.l2754

Foruten stort sortiment, så var det bra pris og rask levering. Kommunikasjon på engelsk fungerte bra.

Biltema!

M
OBS!! Dette er et innlegg skrevet av selskapet "Företagsmarknadsföring"
De selger tjenesten å spamme forum med reklame!

/moderator

www.skruvexperten.se har aldri sviktet. Riktige gode svenske skruer til humane priser. Har alle mulige skrutypene, kulører, mål m.m. Anbefales.

Sist redigert av en moderator:
Da skal man aldri handle fra skruvexperten da.

At folk aldri lærer seg...

Som sagt Firma skruvexperten har altså tydeligvis betalt for å spamme byggahus!

Mangler man fornøyde kunder, så får man oppfinne noen...

Sist redigert:
  • Liker
Marlen Eskilsson og 1 annen
  • Laddar…
Sjekket ut siden nå.
Sykt dyre!!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.