Jeg trenger en helt flat type 2 mm tykk og 25-30 mm bred hvit plastlist... Har ikke funnet det i noen byggevarehus...

Sist redigert:
  • Liker
DrJohan
  • Laddar…
Forex-plater pvc-foam plater finnes i forskjellige tykkelser og selges i store plater. Brukes til reklameskilt, displayer, butikkinnredninger, messestander samt båtinnredninger. Besøk et reklameatelier i nærheten av deg, så kan du sikkert få en passende bit for en liten sum.

Tja, jeg har nok beskrevet det litt dårlig...
Jeg trenger listen som dørkarm for PVC terrassedør.

Mål typ 2200x30x2 (lengde x bredde x tykkelse) mm.

Bredde og tykkelse kan være annerledes men lengden er viktigere så jeg ikke trenger å skjøte.

Hornbach hadde flate hvite PVC lister men bare 1 meters lengde.

Lokket for kabelkanaler finnes opp til 200 mm brede og 2,5 meter lange og så sager man bort kantene.

Men, så tynt vil det bli som en berg- og dalbane, litt boblete.

prototypen skrev:
Lokket til kabelkanaler finnes opp til 200 mm brede og 2,5 meter lange og så skjærer man bort kantene.

Men, så tynt vil det bli som en berg og dalbane, litt bølget.

Protte
Det kunne kanskje fungere, men vanskelig å skjære bort kantene pent, tror jeg. Jeg hadde tenkt å feste dem med dobbeltsidig tape, så det at de er tynne gjør ikke så mye.

3 mm tykt fungerer også...

Merkelig at det ikke ser ut til å finnes noe når det finnes plastlist i vinkel, tube og firkantede ellers...

R
Primo lister finnes hos min lokale jem fix butikk

Lister i plast i forskjellige former

Jeg lot et skiltfirma kutte til i hvitlakkert aluminium.

Ryssi skrev:
Primo lister finnes hos min lokale jem fix butikk

Lister i plast i ulike former
De hadde jo en del interessant!
Dels myk gulvsokkel som er 2 mm tykk og en annen på 4,5 mm tykkelse som kunne se OK ut.

Takk for tipset!
Nå gjelder det bare å finne en forhandler... :o

R
Sjekk jem fix om du har noen i nærheten. Eneste jeg fant listene hos

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.