A
Hei,

Holder på å renovere en BRF og har utenpåliggende varmerør til radiatorene (fjernvarme). Rørene lå skjulte bak en slags hul sokkel som målte 87 mm i høyden og 25 mm i dybden. Problemet var at soklene på veggene som ikke hadde rør var vanlige 52 mm høye og 1 cm dype. Det så veldig rotete ut med forskjellig høyde på soklene, så nå vil jeg matche høyden på alle sokler.

Problemet er at jeg ikke finner noen vanlige sokler som er 87 mm høye, enten er det 69 mm eller 95. Det føles stygt å ta høyere enn nødvendig, så nå har jeg kjøpt 69 mm sokler. Spørsmålet er om dere vet hvor jeg kan få tak i 69 mm høye hule sokler som jeg kan legge varmerørene inni?

A Amatörmässig skrev:
Hei,

Holder på å renovere en BRF og har utenpåliggende varmerør til radiatorene (fjernvarme). Rørene lå skjulte bak en slags hul sokkel som målte 87 mm i høyden og 25mm dype. Problemet var at soklene på veggene som ikke hadde rør var vanlige, 52 mm høye og 1 cm dype. Det så veldig rotete ut med ulike høyder på soklene, så nå vil jeg matche høyden på alle soklene.

Problemet er at jeg ikke finner noen vanlige sokler som er 87 mm høye, enten er det 69 mm eller 95. Føles stygt å ta høyere enn nødvendig, så nå har jeg kjøpt 69 mm sokler. Spørsmålet er om dere vet hvor jeg kan få tak i 69 mm høye hul-sokler som jeg kan legge varmerørene inni?
Det finnes rør-sokler, men de fleste er i plast.
Hvis du har de gamle fortsatt, kunne du eventuelt sage 95mm til riktig mål for å matche dine 87mm.
Hvilken dimensjon har rørene?

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.