Hei. Han ville ha 25:-/stk og jeg betalte den prisen uten å krangle.😊👍

L Lars Hagberg1 skrev:
Stilig - kjøpte disse for ca. 30 år siden. Ser akkurat ut som dine, bygger nå et nytt sommerhus og har 40-50 plater over, men det er ikke nok til gangen.
Har 20x20 plater høganäs rustikkbrun ca. 65-70 plater

Gøy å se de fine Höganäs-flisene nyinstallert. Det er noe spesielt med fargen i disse som gjør at de ser ”svenske” ut. Litt som Kasthalls tepper har svenske kulører. Tilsvarende ”paneuropeiske” fliser er ikke i det hele tatt det samme.

Lillesøsteren pusser opp fars gamle hus og lette etter pene fliser til det nye kjøkkenet, men det fantes ikke noe fornuftig å få tak i. Da kom jeg på at jeg hadde et overskudd av Höganäs Rustikrosa til et annet prosjekt i eget hus. Vi gjorde en byttehandel og hun ble kjempefornøyd.

Nyinstallerte Höganäs-fliser i en renovering, viser et kjøkkenområde med firkantede, rustikkrosa fliser som dekker gulvet. Nyinstallerte Höganäs Rustikrosa fliser på kjøkkengulv i et renoveringsprosjekt, omgitt av umalte vegger og et lite vindu i bakkant.

• Liker
yonna og 2 andre
  • Laddar…
Johan Gunverth Johan Gunverth skrev:
Morsomt å se de fine Höganäs-flisene nyinstalleres. Det er noe spesielt med fargen i disse som gjør at de ser ”svenske” ut. Litt som Kasthalls tepper har svenske kulører. Tilsvarende ”paneuropeiske” fliser er ikke helt det samme.

Lillesøsteren pusser opp fars gamle hus og lette etter fine fliser til sitt nye kjøkken, men fant ingenting fornuftig. Da kom jeg på at jeg hadde et overskudd av Höganäs Rustikrosa til et annet prosjekt i eget hus. Vi gjorde en byttehandel, og hun ble veldig fornøyd.

[bilde][bilde]
Stilig har litt rustikkbrune i kartong.

L Lars Hagberg1 skrev:
Hei jeg ga opp og kjøpte andre klinkers så nå er mine til salgs. Ca 40 st 19,5x19,5
Hei Lars, er dine klinker fremdeles til salgs?

mickeparkinson mickeparkinson skrev:
Har 20x20 plattor höganäs rustikbrun ca 65-70 plattor
Hei, er dine klinker de gamle Høganæs 195x195 rød-brune? Har du eventuelt et bilde?

Den siste sortimentoversikten på serie Höganäs. Kan jo være bra å referere til når man ikke vet hva fargen heter.

Färgkarta av keramikplattor från Höganäs-serien med färger som rustikkvit, rustikröd och gråockra, samt deras format- och användningsinformation.

Johan Gunverth Johan Gunverth skrev:
Den siste sortimentoversikten på serie Höganäs. Kan jo være bra å referere til når man ikke vet hva fargen heter.

[bilde]
Det er meget hjelpsomt, takker. Jeg søker den rødbrune i 195x195 meget gjerne 30-35 stk.

• Liker
Oskar Johansson2
  • Laddar…
yonna yonna skrev:
Sååå snygga!
Jo jeg har 30-40 slike plater. Har du veien forbi Göteborg/Mölndal så gir jeg adresse og telefonnummer? 600 kr kontant eller Swish

• Liker
yonna
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.