Stilig - kjøpte disse for ca. 30 år siden. Ser akkurat ut som dine, bygger nå et nytt sommerhus og har 40-50 plater over, men det er ikke nok til gangen.
Har 20x20 plater høganäs rustikkbrun ca. 65-70 plater
Gøy å se de fine Höganäs-flisene nyinstallert. Det er noe spesielt med fargen i disse som gjør at de ser ”svenske” ut. Litt som Kasthalls tepper har svenske kulører. Tilsvarende ”paneuropeiske” fliser er ikke i det hele tatt det samme.
Lillesøsteren pusser opp fars gamle hus og lette etter pene fliser til det nye kjøkkenet, men det fantes ikke noe fornuftig å få tak i. Da kom jeg på at jeg hadde et overskudd av Höganäs Rustikrosa til et annet prosjekt i eget hus. Vi gjorde en byttehandel og hun ble kjempefornøyd.
Morsomt å se de fine Höganäs-flisene nyinstalleres. Det er noe spesielt med fargen i disse som gjør at de ser ”svenske” ut. Litt som Kasthalls tepper har svenske kulører. Tilsvarende ”paneuropeiske” fliser er ikke helt det samme.
Lillesøsteren pusser opp fars gamle hus og lette etter fine fliser til sitt nye kjøkken, men fant ingenting fornuftig. Da kom jeg på at jeg hadde et overskudd av Höganäs Rustikrosa til et annet prosjekt i eget hus. Vi gjorde en byttehandel, og hun ble veldig fornøyd.