Hei!
Har støpt om 3 m2 gulv på kjøkkenet for å koble om gulvvarmen og skal tilbakeføre med eldre klinker fra Höganäs. Brune glaserte med målene 195x195 mm. Har lett i nærområdet og har en annonse på blocket. Mindre partier er også interessant. Vet du hvor det finnes slike/kjenner noen som har, hør gjerne fra deg.
Mvh, CHR

• Brune, glaserte gulvfliser i 195x195 mm mønster som matcher beskrivelsen for oppussing av kjøkken med eldre klinker.
  • Avbildet er et kjøkkenområde med nystøpt betonggulv ved siden av eksisterende brune, glaserte klinkerfliser.
  • Nygjuten golvflate i et kjøkken, omgitt av brune keramiske fliser. Rørinstallationer er synlige i hjørnet av rommet.
Sååå flotte!

S Snartfärdig skrev:
Hei!
Har støpt om 3 m2 gulv på kjøkkenet for å koble om gulvvarmen og skal gjenopprette med eldre fliser fra Höganäs. Brune glaserte med målene 195x195 mm. Har lett i nærområdet og har en annonse på blocket. Mindre partier er også interessante. Vet du hvor det finnes slike/kjenner noen som har, ta gjerne kontakt.
Mvh, CHR
Fant du noen nå? Og i så fall hvor? - trenger selv å komplettere ca 2 kvm skrev på et innlegg 29 cm skal være 19 cm kvadrat

L Lars Hagberg1 skrev:
Fant noen nå? Og i så fall hvor? Jeg trenger selv å komplettere ca. 2 kvm skrev i et innlegg 29 cm skal være 19 cm kvadrat
Hei Lars! Etter mye leting og søking og etter tre annonser på Blocket var det en mann som het Jan som tok kontakt via min Blocket-annonse. Han hadde med seg 80 plater, og jeg trengte til slutt 77 stk. To var skjeve og en gikk i stykker, så jeg fikk det til slutt, phu… det tok ca. fem måneder å finne disse, og jeg var nesten på vei til å gi opp og kjøpe noen som var så like som mulig. Likevel tror jeg det er verdt å lete. Det må finnes restpartier et sted av disse uslåelige flisene. Jeg har ikke navnet eller adressen hans igjen, så jeg kan bare ønske deg lykke til og ønske en God Jul også! 🧑🏼‍🎄🎄
Mvh, Christian

• Liker
yonna
  • Laddar…
Takk for svaret og god jul

L Lars Hagberg1 skrev:
Takk for svaret og god jul
Prosessen i bilde. Ha det bra! //CHR

• Brunt flislagt gulv under renovering med verktøy og materialer i bakgrunnen.
  • Kjøkkengulv med brune fliser under renovering, kanter og fuger er synlige. Hvite skap og benkeplate i bakgrunnen med noe utstyr.
  • Legging av fliser på et gulv med eksponerte rør i bakgrunnen.
  • En person legger fliser på et gulv i et hjemmeprosjekt, omgitt av fliser og verktøy.
  • Stablet rødbrune fliser i plastbøtter og esker, del av et byggeprosjekt.
  • Nylagt betonggulv ved siden av et flislagt område i et rom med trevegger og et vindu, viser pågående byggeprosess.
  • Renoveringsprosess med nylagt betonggulv i treveggsrom med flis, verktøy og eske i bakgrunnen.
  • En person inspiserer en nylagt betonggulv i et rom med trepanel på veggene og en stige i bakgrunnen.
  • Liker
Johan Gunverth og 1 annen
  • Laddar…
Stilig - kjøpte disse for ca 30 år siden. Ser akkurat ut som dine, bygger nå et nytt sommerhus og har 40-50 fliser igjen, men det er ikke nok til gangen.

• Flisebelagt gulv i gang med sko og jakker langs veggene.
Hei!
Her kommer enda en etterlysning på Höganäs-klinker fra 70-tallet. Gulvet i vår gang er belagt med klinker fra Höganäs. Vi trenger å komplettere med ytterligere 1-1,5 kvm.
Størrelsen på platene er ca
Lengde 21,3cm x Bredde 10,5cm x Høyde 1,5cm

• Brune og sorte keramiske Höganäs-klinker fra 70-tallet i rektangulær form, lagt på et gulv i hallen.
  • Liker
mickeparkinson
  • Laddar…
G Gardenia skrev:
Hei! Her kommer ytterligere en etterlysning på Höganäs-klinker fra 70-tallet. Vårt hallgulv er belagt med klinker fra Höganäs. Vi trenger å komplettere med ytterligere 1-1,5 kvm. Størrelsen på platene er ca Lengde 21,3cm x Bredde 10,5cm x Høyde 1,5cm
Hei Gardenia! Jeg måtte lete og søke på Blocket med tre annonser i seks måneder før jeg fikk napp… Sjekk med Brohaga, rett utenfor Åstorp i Skåne, eller en annonse på Blocket. Det finnes jo noen som har og det er mine beste tips. :-) Mvh, Christian

Ja det ser ut som mine. Har ca 40 plater. Sjekker neste uke når jeg er hjemme nøyaktig antall og at de har riktig størrelse. Bor i Mölndal.

S Snartfärdig skrev:
Hei Gardenia!
Jeg måtte lete og søke på Blocket med tre annonser i seks måneder før jeg fikk napp... Sjekk med Brohaga, like utenfor Åstorp i Skåne, eller en annonse på Blocket. Det finnes jo noen som har og det er mine beste tips. :)
Mvh, Christian
Takk Christian for gode tips! =)

L Lars Hagberg1 skrev:
Jo det ser ut som mine. Har ca. 40 plater. Ser etter i neste uke når jeg er hjemme, nøyaktig antall og at de er riktig størrelse. Bor i Mölndal
Det høres veldig interessant ut. Jeg ser frem til ditt svar.

L Lars Hagberg1 skrev:
Fant noen nå? Og i så fall hvor? - trenger selv å komplettere ca 2 kvm skrev på et innlegg 29 cm skal være 19 cm kvadrat
Hei!
Jeg har 10 stk Höganäs Rustik 19x19 cm. De er “gule” av forskjellige sjatteringer.

• Høganäs Rustik fliser i ulike gule nyanser, størrelse 19x19 cm, lagt ut på et trebord.
Hei jeg ga opp og kjøpte andre klinkers så nå er mine til salgs. Ca 40 stk 19,5x19,5

S Snartfärdig skrev:
Prosessen i bilde. Ha det bra! //CHR
Satan så lekkert! Får hva spørre hva du betalte for 80 stk plater?

Mvh

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.