10.561 lest ·
23 svar
11k lest
23 svar
Hvor kan jeg finne eldre Höganäs klinker?
Hei!
Har støpt om 3 m2 gulv på kjøkkenet for å koble om gulvvarmen og skal tilbakeføre med eldre klinker fra Höganäs. Brune glaserte med målene 195x195 mm. Har lett i nærområdet og har en annonse på blocket. Mindre partier er også interessant. Vet du hvor det finnes slike/kjenner noen som har, hør gjerne fra deg.
Mvh, CHR
Har støpt om 3 m2 gulv på kjøkkenet for å koble om gulvvarmen og skal tilbakeføre med eldre klinker fra Höganäs. Brune glaserte med målene 195x195 mm. Har lett i nærområdet og har en annonse på blocket. Mindre partier er også interessant. Vet du hvor det finnes slike/kjenner noen som har, hør gjerne fra deg.
Mvh, CHR
Fant du noen nå? Og i så fall hvor? - trenger selv å komplettere ca 2 kvm skrev på et innlegg 29 cm skal være 19 cm kvadratS Snartfärdig skrev:Hei!
Har støpt om 3 m2 gulv på kjøkkenet for å koble om gulvvarmen og skal gjenopprette med eldre fliser fra Höganäs. Brune glaserte med målene 195x195 mm. Har lett i nærområdet og har en annonse på blocket. Mindre partier er også interessante. Vet du hvor det finnes slike/kjenner noen som har, ta gjerne kontakt.
Mvh, CHR
Hei Lars! Etter mye leting og søking og etter tre annonser på Blocket var det en mann som het Jan som tok kontakt via min Blocket-annonse. Han hadde med seg 80 plater, og jeg trengte til slutt 77 stk. To var skjeve og en gikk i stykker, så jeg fikk det til slutt, phu… det tok ca. fem måneder å finne disse, og jeg var nesten på vei til å gi opp og kjøpe noen som var så like som mulig. Likevel tror jeg det er verdt å lete. Det må finnes restpartier et sted av disse uslåelige flisene. Jeg har ikke navnet eller adressen hans igjen, så jeg kan bare ønske deg lykke til og ønske en God Jul også! 🧑🏼🎄🎄L Lars Hagberg1 skrev:
Mvh, Christian
Takk for svaret og god jul
Hei Gardenia! Jeg måtte lete og søke på Blocket med tre annonser i seks måneder før jeg fikk napp… Sjekk med Brohaga, rett utenfor Åstorp i Skåne, eller en annonse på Blocket. Det finnes jo noen som har og det er mine beste tips.G Gardenia skrev:
Ja det ser ut som mine. Har ca 40 plater. Sjekker neste uke når jeg er hjemme nøyaktig antall og at de har riktig størrelse. Bor i Mölndal.
Takk Christian for gode tips! =)S Snartfärdig skrev:
Hei jeg ga opp og kjøpte andre klinkers så nå er mine til salgs. Ca 40 stk 19,5x19,5