jeg har kommet over en balkongdør med målene B 69 H 201 dybde 9 cm. ca fire år gammel isolerglass pluss ytre rute i aluminiumsramme vinkelen på tykkelsen er 82 grader. jeg trenger en passende karm til den. målene ser ikke ut til å være standard spesielt bredden. jeg har besøkt flere bygg varehus, men der er alt innpakket umulig å måle. jeg har også vært i kontakt med snekkeri og vindusfirma hittil ikke fått noen hjelp. vet noen om det finnes en svensk produsent som kan ordne eller lage en karm bor i et trehus med tømmerstamme pluss panel
Ikke bare problemet å få tak i en karm men den trenger tilhøre samme fabrikat da alle produsenter har forskjellige profiler og dybde i sine dører og karmer, og så er det gjengene sitter forskjellig på de forskjellige fabrikatene.K kent svensk skrev:jeg har kommet over en balkongdør med målene B 69 H 201 dybde 9 cm. ca fire år gammel isolerglass pluss ytter rute i aluramme vinkelen på tykkelse er 82 grader. jeg trenger en passende karm til den. målene virker ikke å være standard særlig bredden. jeg har besøkt flere bygg varehus men der er alt innplastet umulig å måle. jeg har også vært i kontakt med snekkeri og vindu selskap hittil ikke fått noen hjelp vet noen om det finnes noen svensk produsent som kan ordne eller lage en karm bor i et trehus med tømmerstamme pluss panel
Jeg finner ikke noe fabrikat, jeg har funnet en strekkode på et papir som er i dårlig forfatning og ikke kan scannes. Jeg har alle målene som skal være på karmen.
Du kan legge opp bilder her, så kanskje noen kjenner igjen dørbladet og kan hjelpe deg..K kent svensk skrev:
Bra med bilde innenfra, utenfra og sideprofil på begge sider..
Klikk her for å svare