13.354 lest ·
3 svar
13k lest
3 svar
Hvor finner jeg perforert masonitt/verktøytavle
Hei
Jeg vil sette opp hulltret fiberplate (ser også ut til å bli kalt perforert board eller verktøystavle) i barnas rom, men kan ikke finne noen forhandler. Jeg tenker på en slik plate som ofte brukes i verksteder og garasjer. Jeg vil ikke ha en i metall, slike har jeg funnet. Er det noen som vet hvor jeg skal lete? Bor i Stockholm. TAKK på forhånd.
Jeg vil sette opp hulltret fiberplate (ser også ut til å bli kalt perforert board eller verktøystavle) i barnas rom, men kan ikke finne noen forhandler. Jeg tenker på en slik plate som ofte brukes i verksteder og garasjer. Jeg vil ikke ha en i metall, slike har jeg funnet. Er det noen som vet hvor jeg skal lete? Bor i Stockholm. TAKK på forhånd.
Medlem
· Västernorrland
· 69 innlegg
Enskede Trä & Byggvaror AB synes å være forhandler for BOA som sier at de selger perforert board. Dette er dog etter en googling utenfor mitt nærområde, så jeg vet ikke hvor smidig det er. Men en telefonsamtale løser nok det spørsmålet.
Kontaktinformasjon ifølge hjemmesiden
p
Kontaktinformasjon ifølge hjemmesiden
Morgenhumør som jeg har så ber jeg også ansvarlig person for hjemmesidene for XL bygg og Woody om å fare og fly. Nok roter jeg med sparkelrester på gulvet, men ikke at jeg designer en hjemmeside på den måten.q(;^
Klikk her for å svare