Hallo!

Jeg bor i et teglhus hvor alle vinduene er dypt innsunkne i fasaden, noe jeg synes er stygt, så jeg tenkte jeg skulle prøve å flytte ut vinduene og få en pen nisje innvendig. Jeg har vedlagt en tegning som viser hvordan vinduene mine sitter i dag. Hvordan skal jeg gå frem, og hvor langt ut kan jeg feste vinduene?
 
  • Tegningen viser en detaljert plantegning av tre vinduinstallasjoner i en murvegg, inkludert målinger og plasseringer i fasaden.
Berliner
Hei, det finnes en såkalt "Hessenkralle" i hvert fall i Tyskland. Det er en slags plate som skrus fast på karmens side og deretter festes i veggen. Søk på google.de

Berliner
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.