Hallo!
Jeg bor i et teglhus hvor alle vinduene er dypt innsunkne i fasaden, noe jeg synes er stygt, så jeg tenkte jeg skulle prøve å flytte ut vinduene og få en pen nisje innvendig. Jeg har vedlagt en tegning som viser hvordan vinduene mine sitter i dag. Hvordan skal jeg gå frem, og hvor langt ut kan jeg feste vinduene?