tre tegn...

aldersbestandig plast på hvilken byggevarehandel som helst funker ikke den?

Den er for tynn:-) 1-2 mm er jeg ute etter for en billig penge.. Har hørt at det skal finnes på visse byggevarehandler men vet ikke hvor el hva det kalles:)

1mm plast er ganske tykt?

Kan jeg spørre hva du skal bruke det til?

Mikael_L
Går det??
Ja 1mm tykk plast på rull ... Er den ikke for stiv for å kunne rulles opp?

En gammel plastflaske hvor det har vært saft eller spylervæske er vel maks 1mm tykk, og den plasten er jo skikkelig stiv.
Det avhenger selvfølgelig av hvilken type plast vi snakker om, men ÅB-plast og plastflasker m.m er vel PE (polyetylen?)

Biltema har gummiduk av ulike tykkelser.

Det skal finnes. Skal brukes til provisoriske ruter. Vi snakker ingen 30m ruller her, men 1-3 m2 :-)

tynn plexiglass kanskje fungerer?

Mikael_L
Ja det finnes jo en slags myk, men ganske tykk og sterk plast som brukes som ruter i båtkalesjer og campingfortelt og sånt.
Lurer på om du burde sjekke hva båt- og campingvognforhandlere kan tilby?
Eller en tapetsererverksted, om ikke alle nå er utdødd?

Ja, tynn plexi ville funket.. Men spørsmålet er om noen har sett dette på noe byggvarehus.. Selvfølgelig går det an å gå til en glassmester men de pleier aldri å være direkte billige:)

P
Hvorfor ikke et stykke 2-3mm enkelglass? Det skjærer jo glassmesteren opp med en gang. Koster nada

TheStills skrev:
Hvorfor ikke en bit 2-3mm enkelt glass? Det skjærer jo glassmesteren opp på et øyeblikk. Koster nada
For vanskelig å montere samt er det jo ikke så holdbart:)

Kvibergs marked i Göteborg har plast på rull..., et utvalg tykkelser der... fra 35:-/meter (for den tynneste) opp til 80:-/meter har jeg for meg...

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.