Hei!
Lurer på om det er noen som vet hvor dypt varmeledningsrør er nedstøpt i betongen. Setter opp nye innervegger av stålprofiler i kjelleren og de må jo festes i gulvet. Varmeledningsrørene går med største sikkerhet der jeg må feste veggen. Huset er et LB-hus fra 1970, og rommet et "hobbyrom" i kjelleren. I akkurat dette rommet (og rommet ved siden av) er det tolkersystem, noe det ikke er i resten av huset. Vil helst ikke sette veggen "innenfor" der jeg tror rørene er da dette stjeler en masse plass. Noen som har en anelse?

O
Kan du ikke lime?

Stålreglene står på platonmatte så jeg er tvunget til å få festet veggen med spikerplugg.

Gjetter at de ikke ligger dypt nok.....slå av varmen helt så det blir kaldt....leie/låne et varmekamera og deretter skru opp full varme så kan du tegne hvor rørene går....

Enk Projektet skrev:
Gjetter at de ikke ligger dypt nok.....slå av varmen helt så det blir kaldt....leie/låne et varmekamera og deretter skru opp full varme så kan du tegne hvor rørene går....
Kan bekrefte at dette fungerer utmerket. Gjorde nettopp det selv når jeg lette etter varmerør.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.