maskeradeproggaren
Bruker normalt Tec7 som jeg opplever er outstanding! Fant ingen butikk som hadde det i helgen og trengte å lime et par lekter, så kjøpte i stedet PL800 på Jula. https://www.illbruck.com/sv-se/produkter/soek-produkter/pl800-high-tack-adhesive/ Halv pris og det er jo bra, men hvor bra er den, egentlig?

Prøvde å google hva som egentlig er forskjellene mellom PL800, PL400, PL600. Kom egentlig ikke frem til noen konklusjon annet enn at PL600 var "mindre bra". Hvor bra står disse seg mot Tec7, når det gjelder styrke og holdbarhet? Er det noen som direkte tilsvarer Tec7 sine egenskaper?

Har for meg at pl600 er for å lime på fuktige overflater, 800 er som står "high tack" dvs det biter fast med en gang, 400 trenger fiksering under herdingstiden.

• Liker
maskeradeproggaren
  • Laddar…
maskeradeproggaren
P Prodigys skrev:
Har for meg at pl600 er for å lime på fuktige flater, 800 er som står "high tack" dvs det biter fast direkte, 400 trenger fiksering under herdetiden.
Caso har et alternativ som de sier er "likverdig" med Tec7 kalt CASCO Multitech, som skal ha samme tekniske egenskaper, men er noe billigere (170 vs 230), kan det være et bra alternativ til tec7 tro?

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.