Hei,

Vi må gjøre noe med vår garasjeoppkjørsel på ca 85m2. Nå er det sprukket asfalt fra 60-tallet og det må bort asap. Inngangsstien er i skifer, så noe som passer godt med det. Med tanke på at det er en teglfasade, så kanskje man vil ha noe litt "roligere", dvs større heller eller asfalt, eller kanskje ikke.

Jeg vil få hjelp av gravearbeider med grunnarbeidet, men leggingen skal jeg og noen venner gjøre.

Hva synes dere? Asfalt, betongheller, visby struktur, naturstein?

Vis gjerne bilde av deres oppkjørsler for inspirasjon :D

• Garasjeoppkjørsel med sprukket asfalt foran mursteinsfasade og mørke garasjedører, omgitt av hage og skiferbelagt inngangsparti.
Naturstein, som smågatsten eller storgatsten er penest etter min mening, men trolig også det dyreste.

wildeside
Minst vedlikehold/asfalt, bilen bryr seg ikke om hvordan underlaget ser ut. Finnes annet på en eiendom å vedlikeholde/stelle med

MrJay
Betong

Ser ut til å være et fint, velbevart hus! Sjösten fliser ville vært tidsriktig. Kanskje kan man få gratis is tilstrekkelig mengde om man er heldig. Uregelmessig skifer ville gi et mer moderne uttrykk men også passe inn. Fiks stien til huset i samme slengen :)

Bare pass på å holde deg unna byasteinen :-)

J joba91 skrev:
Hei,

Vi må gjøre noe med vår garasjeoppkjørsel på ca 85m2. Nå ligger det sprukket asfalt fra 60-tallet, og det må bort asap. Inngangsgangen er i skifer, så noe som passer godt med det. Med tanke på at det er teglfasade, så vil man kanskje ha noe litt "roligere" dvs. større plater eller asfalt, eller ikke.

Jeg vil få hjelp av en graver med grunnarbeidet, men leggingen skal jeg og noen venner gjøre.

Hva synes dere? Asfalt, betongplater, visby struktur, naturstein?

Vis gjerne bilde av deres oppkjørsler for inspirasjon :D kjør med smågatesteiner eller markstein blir kjempefint. I andre tilfeller ta ny og frisk asfalt

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.