Hei!
Noen som vet hvilken type tetningsbånd/tetningsmembran jeg skal sette i skjøten mellom kantelement og Thermoblock/kjellervegg før jeg setter isodrän og fyller tilbake?
Diagram over konstruksjon med markert skisse av tetningsmembran ved skarv mellom kantelement og Thermoblock/kjellervegg, omringet av rødt.

Byggeplass med hvit Thermoblock vegg under oppføring, omkranset av trær og grus, med verktøy og materialer på stedet.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.