Hei!

Noen som vet hva dette er for type skrue og hvordan jeg får den løs? Den har et avrundet, litt konvekst hode. Holder på å rive en innervegg som forrige eier satte opp når de lagde et ekstra rom i enden av stuen. Har demontert ned gipsveggene og skruen sitter i "plåtskenan" opp mot taket, skena som reglene så er montert i.

Takk på forhånd! En skruv med et rundet, konvekst hode montert i en metallisk overflate. Rund skrue i en metallskinne, festet til tak med trelist under.

Bor bort den om det ikke virker å dra med hovtang

Det der er ingen skrue, det er en slagnit.

• Liker
tamandi
  • Laddar…
J jonko skrev:
Det der er ingen skrue, det er en slagnagle.
Mistenkte at det var noe annet, men visste ikke hva jeg skulle kalle den. Hvordan får man løs en slagnagle..?

Kramla
Prøv med kubein om ikke en type hovtang fungerer, de pleier å være litt mykere materiale i selve pluggdelen. Sett kubeinet med tennene mot naglen og slå noen slag med hammer på den motsatte siden av kubeinet så pleier de å gi seg og løsne.

Håper du får det til
//Kramla

• Liker
tamandi
  • Laddar…
T tamandi skrev:
Mistenkte at det var noe annet, men visste ikke hva jeg skulle kalle den. Hvordan får man løs en slagnit..?
Prøv å få tak i pinnen i midten og dra den ut. Hvis ikke det går, er det dessverre å kappe av hodet som gjelder. Er det aluminium kan du slå av den med en kniv og hammer.

• Liker
tamandi
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.