Silikon går ikke å male på og vanskeligere å lime på. Kjør latex og la det tørke ordentlig, kan krympe og sprekke ganske bra. Et annet alternativ er et mellomting, PU-fog sikaflex at connection. Krymper ikke på samme måte som latex/akryl og er noe lettere å male over enn silikon.
Klikk her for å svare
