Mellom ytterveggen og en innervegg (ytong) sitter en tetningsmasse som har tørket og krympet.
Sprukket tetningsmasse mellom yttervegg og ytongvegg, med avskallet maling og synlig gap.
Hva kan jeg forbedre med?
Vi tenkte å sette opp Easy Cover.
 
Inne fungerer vel latex bra.
 
Latex er bra. Absolutt ikke silikon.
 
Takk. Bare nysgjerrig, hvorfor ikke silikon?
 
Silikon går ikke å male på og vanskeligere å lime på. Kjør latex og la det tørke ordentlig, kan krympe og sprekke ganske bra. Et annet alternativ er et mellomting, PU-fog sikaflex at connection. Krymper ikke på samme måte som latex/akryl og er noe lettere å male over enn silikon.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.