Skal koble en terrasse mot en betongplate til en attefallare. Kantbalkene er av "lettvekt"-type, det vil si at det er bare en tynnere fiberbetong mot siden og deretter isolasjon....hva skal jeg bruke for å feste terrassen mot denne?😊

T trojlee skrev:
Skal koble en veranda mot en betongplate til en attefallare. Kantbjelkene er av "lettvekts"-type det vil si at det bare er en tynnere fiberbetong mot siden og deretter isolasjon....hva skal jeg bruke for å feste verandaen mot denne?😊
Hvorfor skal du i det hele tatt feste den i huset?

• Liker
reez og 1 annen
  • Laddar…
T Tompafix skrev:
Hvorfor skal du engang feste den i huset?
Tenkte at det blir mer stabilt enn å sette den på plater, har ganske lav byggehøyde så det er ikke plass til noen bjelke under..

B
Jeg hadde støpt stolpesko i stedet...

• Liker
Davidbagare
  • Laddar…
Legg beleggstein i stedet, det krever mindre vedlikehold og passer ofte utmerket til hus med plate på mark.

• Liker
reez
  • Laddar…
T trojlee skrev:
Tenkte at det blir mer stabilt enn å sette den på plater, har ganske lav byggehøyde så det er ikke plass til noen bjelke under.
Begge mine terrasser ligger direkte på belegningsstein. De har ingen bjelker, men kun en ramme med 170mm bjelker. Ligger stabilt etter 10+ år. En terrasse veier ganske mye og beveger seg ikke med det første.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.