Jeg har selv satt opp tilsvarende knopphåndtak, skrudde da inn disse direkte i pluggen. Men merkelig at dine har så veldig kort innebygd skrue så jeg forstår at det blir vanskelig.
Jeg har selv satt opp tilsvarende knapper, skrudde da inn disse direkte i pluggen. Men merkelig at dine har så veldig kort innebygd skrue så jeg forstår at det blir vanskelig.
Om du absolutt ikke kan få det til å fungere, har ingen anelse om tipset om Duotec går, og fruen kan returnere nåværende knopper så finnes f.eks. Muutos "the dots" som har mer konvensjonell lengde på skruene. De skimtes på bildet nedenfor. Budsjettspørsmål også så klart, pakken nedenfor koster vel noen hundrelapper. Lykke til uansett
Så ikke bildet før jeg svarte. Den skruen var ikke lang.
Fill & fix med perfohylser som følger med burde løse problemet. Bor, sett i perohylsa og spray inn fill & fix. Så monterer du knoppen når massen har herdet etter noen minutter.
250 spenn for fill&fix - snart billigere med andre knotter
Eller forsøke å få ut den lille skruen og lime inn en lengre.
Den går å ta ut uten problem.
Hvor finner jeg slike i samme størrelse bare lang?
Er jo gjenger på den ene siden så da trenger jeg finne en som er akkurat like kort på den siden som skal inn i knoppen og så andre enden skal være betydelig lengre.