Hei!
Skal sette opp en holder for en sykkel. Boret og satte opp med pluggen som fulgte med. Merket dog at det var veldig porøst, og når jeg prøvde å dra litt i holderen så løsnet det (se bildet). Antar at en annen plugg trengs, eller en større. Den som fulgte med var kanskje 4 cm lang og en sånn vanlig plastplugg.
Dette er i garasjen og
Jeg tror at det er teglstein bak men er ikke sikker.