Hei!
Skal sette opp en holder for en sykkel. Boret og satte opp med pluggen som fulgte med. Merket dog at det var veldig porøst, og når jeg prøvde å dra litt i holderen så løsnet det (se bildet). Antar at en annen plugg trengs, eller en større. Den som fulgte med var kanskje 4 cm lang og en sånn vanlig plastplugg.

Dette er i garasjen og
Jeg tror at det er teglstein bak men er ikke sikker.
 
  • To hull i en porøs vegg, sannsynligvis etter forsøk på montering av sykkelhållare i et garasjeområde. Hullet viser slitasje rundt kantene.
Hvor dypt er pusslaget?
Du burde nok hatt lengre skrue og plugg, som nådde inn i mursteinslaget.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.